Ένα mini άρθρο για το τραγούδι των Χριστουγέννων μου!


Ημερομηνία: 25 Νοεμβρίου
Ώρα: 03:00

   Είναι κάποια βράδια που δεν κοιμάσαι νωρίς, για την ακρίβεια κοιμάσαι αργά.. είτε γιατί ξεχάστηκες, είτε γιατί δούλευες και σου έχει μείνει μια ενέργεια που μέχρι να σβήσει δεν μπορείς να κοιμηθείς. Κάπως έτσι κι εγώ απόψε έχω καταλήξει να ακούω ραδιόφωνο ψάχνοντας ταυτόχρονα όμορφους προορισμούς για χειμερινές εξορμήσεις.

   Στο μυαλό μου έρχονται σιγά σιγά οι μνήμες από παλαιότερες χειμερινές διακοπές και είναι σαν να μυρίζω ήδη ξύλα να καίνε στο τζάκι και με φαντάζομαι μέσα σε ζεστά χουχουλιάρικα ρούχα. Και τι λείπει από αυτό το σκηνικό; Ακριβώς! Σωστά σκέφτηκες, τα Χριστούγεννα λείπουν.

   Ο ραδιοφωνικός σταθμός 88.9 φρόντισε γι’ αυτό και ξαφνικά βρέθηκα να ακούω το "Shake Up Christmas" από Train. Θέλετε να μου πείτε πως είναι τυχαίο; Νόμιζα πως είμαι λίγο υπερβολική που έχω ήδη στολίσει και σκέφτομαι χριστουγεννιάτικες βόλτες σε γραφικά χωριά από τώρα, αλλά να που δεν είμαι η μόνη που ξεκινά να χαίρεται από νωρίς τα Χριστούγεννα.

   Δε μπορώ να φανταστώ κάτι καλύτερο από το αγαπημένο μου Xριστουγεννιάτικο τραγούδι εκεί που δε το περιμένω και γι΄ αυτό και η τόση χαρά. Για όλους εσάς εκεί έξω που θέλετε να γιορτάζεται από όσο το δυνατόν νωρίτερα, αλλά όλοι σας λένε πως είναι πολύ νωρίς και πως πριν μπει ο Δεκέμβρης δεν είναι Χριστούγεννα ένα έχω να πω «Shake it up, shake up the happiness. Wake it up, wake up the happiness. Come on all, it's Christmas time»

 

   Μα πείτε μου, δεν είναι το πιο χαρούμενο Χριστουγεννιάτικο τραγούδι του κόσμου Εύχομαι να σας φτιάξει και εσάς την διάθεση και να σας γεμίσει θετική ενέργεια. Τι εννοείς όχι;  Καλέ πάτα play και δυνάμωσε τον ήχο!

    Εδώ τελειώνει το άρθρο μου αυτό, δεν έχω πολλά να σας πω, απλά ήθελα να μοιραστώ μαζί σας τον ξαφνικό ενθουσιασμό μου και να σας τονίσω πως ότι σας κάνει χαρούμενους και σας φτιάχνει την διάθεση είναι και σωστό κι ας είναι «εκτός» εποχής. Να έχετε ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο!

Γράφει, η Άννα Πάντο

AfternoonSmilesTeam