Καλοκαίρι στην Αθήνα;




Ποια είναι η πρώτη εικόνα που σου περνάει από το μυαλό όταν σκέφτεσαι το καλοκαίρι στην Αθήνα; Να μαντέψω; Τον ήλιο να καίει, το μετρό που καθυστερεί με αποτέλεσμα να έχει πολύ κόσμο, ο οποίος σε σπρώχνει και κολλάει πάνω σου την στιγμή που δεν θες να σε ακουμπάνε ούτε τα ρούχα που φοράς, τους φίλους σου που θα λείπουν, την τηλεόραση που δεν παίζει τίποτα καινούργιο, τις βουτιές που δεν θα κάνεις γιατί η θάλασσα είναι μακριά...Σωστά;

     Δεν ξέρω που σε πετυχαίνω αυτή την στιγμή, εύχομαι σε κάποιο νησί να απολαμβάνεις τον ήλιο, την θάλασσα και όλα τα ωραία των διακοπών. Αν ωστόσο πήγες διακοπές τον Ιούνιο και τώρα έχεις ξεμείνει στην Αθήνα για το υπόλοιπο του καλοκαιριού έχω να σου πω πως συμπάσχω. Το καλοκαίρι στην Αθήνα δεν είναι εύκολη υπόθεση και αν του το επιτρέψεις μπορεί να σε πάρει από κάτω. Κρίμα δεν είναι όμως; Γι'αυτό είμαι εγώ όμως εδώ και θα σου εξηγήσω σε λίγο τι εννοώ.

     Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Ο ήλιος και η ζέστη στην Αθήνα είναι ακριβώς όπως και σε οποιοδήποτε νησί. Ναι, το ξέρω πως σε ένα νησί έχεις πιο εύκολη πρόσβαση στην θάλασσα απ'ότι στην Αθήνα, όμως αν θες να περάσεις καλά πρέπει αυτή την λεπτομέρεια να την κάνεις στην άκρη. Από εκεί και πέρα αν πας σε ένα νησί έχεις την ευκαιρία να δεις νέα μέρη και να κάνεις καινούργια πράγματα και έρχομαι και σε ρωτάω, έχεις πάει παντού στην Αθήνα και έχεις κάνει ό,τι θα μπορούσες εδώ;

     Μη το σκέφτεσαι, η απάντηση είναι όχι! Κάτι άλλο που υπάρχει στις διακοπές είναι η καλή σου διάθεση και η ανυπομονησία σου να περάσεις καλά και να διασκεδάσεις. Σκέψου ότι όταν έχεις καλή διάθεση όπου και να είσαι περνάς ωραία και η στιγμή σου μένει ως μια πολύ ωραία ανάμνηση, γιατί λοιπόν να μην μπορείς να περάσεις ένα φανταστικό καλοκαίρι ακόμα κι αν δεν πας σε κάποιο νησί;

     Στόχος μου γι' αυτό το καλοκαίρι είναι να αποδείξω ότι και στην Αθήνα μπορείς να περάσεις ένα όμορφο καλοκαίρι. Εξάλλου τόσους τουρίστες βλέπεις καθημερινά στην Αθήνα, κάτι θα ξέρουν.  Έτσι λοιπόν θα σας έχω ''μαζί'' μου τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα για τις επόμενες εβδομάδες. Εύχομαι να σας δώσω ιδέες και να σας βοηθήσω να περάσετε λίγο καλύτερα το καλοκαίρι σας στην Αθήνα.

     Καλή εβδομάδα, τα λέμε στο επόμενό μου άρθρο.



Γράφει η Άννα Πάντο


AfternoonSmilesTeam